2015/02/17

Facebook játék/1nap

Játékra hívott Timka- Szafajet. 5 napon keresztül szemezgetnem kell a saját munkáimból és ajánlanom kell művészeket, akik inspirálnak és példamutatók valami miatt számomra.
The ‪#‎artchain‬
Facebook Art Jewelry Challenge initiated by Donna Greenberg;
Rules: for 5 days, the nominated artist will show one of her pieces, and also nominate one other artist to do the same
.
Donna Greenberg kezdeményezte ezt a "játékot". Timka Fodor jelölt be.
Szabály: 5 napon keresztül fel kell raknod egy saját ékszert és be kell jelölnöd valakit. Negyedik jelöltem Szabó Szilvi. Na szóval,akkor jöjjenek az én ékszereim 5 napon keresztül:)
Az első nap Day/1. 
Sokat gondolkodtam hogy , és mivel kezdjem de haladjunk akkor időrendi sorrenben. Nem egy ékszert fogok bemutatni, hanem inkább egy kis időutatzást,szemezgetőt, az általam készített ékszerekből
Jöjjenek az első ékszerek amik filcből készültek. s köztük az első ékszer- sokáig a profilom is volt - egy kitűző PIROSKA- 2008-ből, talán ez volt az első amit eladtam smile hangulatjel Így végig nézve honnan indultam :)))))))
Az első nomináltam Kata Trom. Őt kérném fel:)
Mutassa meg ékszereit 5 napon keresztül!
















Szép napot ! by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))